vill inte städa

133 tonårsfrågor.
- som alla måste göra

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? ja :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? vet inte
Hur många har du varit kär i? zero
Är du kär just nu? - nejnej

- Tio frågor om dig själv
Namn? ellinor
När fyller du år - 28 januari
Några piercingar? - ett hål i varje öra
Vad har du på dig just nu? mjukisar& t-shirt

Vilken årstid är bäst?
sommar& vinter
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - att vakna med sina kompisar sovande brevid sig. :))
Vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag är mig själv till 100%
Vad är du bra på? - att städa ;)
Vem älskar du mest på denna jorden - min släkt och familj + dem närmaste vännerna ♥

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans lätt

- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig?: josefine och hanna
Vem är den roligaste av dina vänner? alla är ju roliga men tror de är jossan om jag måste välja
Vem är snyggast av dina vänner? - lätt alla
Vem är mest partyprisse? - angelica
Vem är den du helst har filmkväll med? lollo tror jag
Vem av dina vänner är mest "evil"? hmm... vet faktiskt inte tycker alla är så snääääälla ;)

- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ahrå
Vem är farligast i din familj? tilda hemskt läskig när hon är arg :o
Vem ser roligast ut i din familj?- tilda
Vem är coolast? jag
Har ni något husdjur? oscar har 2fåglar
Mest gemensamt med? - mamma
Underhållningen? - typ tilda
Sover du oftast med? tilda (;
Roligaste kvällen med familjen? - tilda sover och man kollar film

10 frågor om idag
Vad har du gjort? sovit kollat tv och latat mig
Vad ska du göra ? städa och åka till stugan
Har du gjort något dåligt idag? latat mig?
Vad har du ätit idag ? macka, apelsin, mjölk &pangkaka
Har du duschat idag? nope
Är du trött nu? inte alls
Vad händer i morgon? är i stugan och vill hem tror jag ;)
Går du i skolan? ah
Har du varit i skolan idag? nä, de är ju sommarlov såå...

- ANNAT

Hur mår du just nu? - jofan!
Har du piercat dig? - öronen, men ah
Är du hungrig nu? nejnejnej
Vad är klockan nu just nu? 13.30
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? blogg och msn

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? sara
Vem ringde du senast? någon random ingen aning vem de var
Vem sms:a till dig senast? jossan tror jag
Vem sms:a du till senast? jojossan

-FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa? - 1 sekund?
Hur länge sen var det du träffa din farsa? 30 minuter

- ÖVRIGT

Gillar du punk? joorå
Har du sminkat dig idag? nej

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? aop
Vilket är ditt favoritband/artist? har ingen riktig favorit
Vad gillar du för musik? rapp& rock är nog de bästa

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? kaaanske :)
Har du fler än 3 jeans? ingen aning aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah förvirring
Har du fler än 5 tröjor ? - VET INTE

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? alltid
Använder du wax? nej
Använder du ögonskugga? - jorå
Använder du kajal? nej eyeliner
Använder du hårspray? sometimes
Använder du volymspray? vad är de?!
Använder du mousse? ibland efter jag duschat
Använder du deodorant? menja
Använder du skinspray? har ingen
Använder du parfym? arå
Använder du läppglans/läppstift? jorå
Använder du brunkräm? nej
Använder du rouge? arå
Uppsatt hår eller hängande? olika
Plattar/lockar du håret varje dag? plattar oftast
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej men då jag har lite att göra

KÄRLEK
Är du kär just nu? de vet du... alltså nej
Har du kysst någon idag? nej
Har du ett förhållande? inte alls
Är du romantisk? så klart är en riktig romeo... fast tjej... romeora ;)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?
aldrig!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? vet inte, om jag träffar någon jag gillar är de klart man vill ha ett förhållande, right? ;)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? hah, nej
Vem sov du senast bredvid? lollo -> jossan -> jag (dem som inte fattar är dumdum)
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? voivoi, de va länge sen
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? inte då
Hur gammla var dina föräldrar när de blev tillsammans? vet inte ens hur gamla dem är nu
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? uh, nä
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? NEJ! de är ett stort no no
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? punkstil eller skatare (a)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: