Utkast: Aug. 31, 2010

Skola skola skola alalalala, slutade typ halv4 men skulle igentligen sluta 4 omg vet inte hur jag kommer klara dem dagarna! :( Ingen idrott och så var de något annat jag tror vi inte hade .



De där ovanför var i utkastet när jag hade skrivit så ringde Elli och sa hon var på g. Så knallade till typ statiol där jag upptäckte att mobilen var borta... Så gick hem igen och hittade den med 9missade samtal och 2sms ringde Elli och hon sa att jag skulle komma till Stina såååå man gick dit och nästan dirr for man till stan jag köpte lila och rosa tights Jossan ett puder och en foundation. :) Hoppa till manuella och Jossan beställde mat men hann inte sitta där länge innan JAG skulle hem och äta åt korvstroganoff gick till coop där Stina, Sara, Elli och Jossan väntade. :)))
Jag, Stina och Jossan åkte hit till Jossan och resten (hah bara 2) gick till Saras mormor tror jag de va. :3 Ska nu kolla Saw och muuuusa får se vad vi gör senare. :) Men ni ska ha de så bra.



hejdå! ♥


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: