stopp

Det tar stopp då jag ska trycka på knappen trycker på 'Delete' och allt försvinner igen.
Så svårt att säga alla dem där svåra orden, duvet.
Dem där orden som fastnar i halsen och ist kommer tårar från ögonen.
Dem där orden som får allt att bli som förr.
Allt de där kan jag inte.
Jag vet inte varför jag bara inte kan skriva att jag saknar dig.
Jag vill att du ska förstå hur mycket.
Hur svårt de varit utan dig i 2månader, du for innan jag kom hem vi hann aldrig ses.
Är rädd att förlora dig, gumman.
Är rädd att förlora oss.
Det är jätte svårt att inte ha dig här för de är en sak jag vill säga till dig men du är inte här och lyssnar.
Det är inte rätt.
Att dem tog dig och for iväg så långt bort att jag inte ens vill tänka på de.
Men nu är du borta.
Du kommer hem snart men de gör ont att sakna dig så mycket.
Sakna dig mycket just nu.
Man ska ju leva i nuet och de är i nuet jag saknar dig så tårarna rinner inne och utanpå.
Kom hem min stjärna, måste få tala med dig, krama dig, och låta dig säga orden så allt blir bra igen.
Hanna kom hem.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: