jobbigt med en häst

TJA BITCHEEEEES! :D
Vaknade vid 12, duschade och sen smsa Jossan att hon kunde vara mig idag, YEY, räddade min dag. :) Hon, jag och lillasyster Tilda for till stallet och tog hand om hestarna och sån skit för mig var de halvdrygt men Jossan och Tilda verkade ju ha kul. :) Kommit hem och snart kommer Jossan och då far vi till stan och jag ska köpa en glass. :3


4 olika rosa på ögat (borsett på den i leopardmönstret) lite vitt i ögonvrån, leopardmönster med eyeliner och knallrosa ögonskugga. :) Har större lös ögonfransar idag (tog den gammla bilden), men annars likt. ;)
Om ni vill se fler vinklar gå in på kategorin "dagens smink/test smink" :)

tjaaaaaråh


BLUES BOPPIN BABY / a wild heart can't be broken

coolt det där med leopardmönstret!

xoxo, http://bluesboppinbaby.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: