en lista innan jag kryper ner

1. Fullständigt namn? - ellinor wikman
2. Ålder? - 14
3. Vart bor du? - hemma hemma
4. Bor tillsammans med? - mamma pappa syster bror
5. Färg på ditt hus? - tegelfult :(
6. Hus eller lägenhet? - hus
7. När är du född? - 28januari
9. Vilket år tar du studenten? - eeeeeeehehe jag veet inte
10. Något jobb? - inte just nu
11. När gick du upp i morse? - i don't knöw
12. När ska du sova? - snart
13. Duschat idag? - jo
14. Kramat någon idag? - ah
15. Pussat någon idag? - kanske
16. Vad har du ätit idag? - frukost lunch middag och lite därimellan
17. Dagens klädsel? - osv ;)
18. Dagens smink? - inget
19. Dagens sötnos? - jossan ♥
20. Dagens roligaste? - moi

SOCIALT:
21. Har du många vänner? - nog är de några stycken
22. Hur många har du kysst? - 3-4
23. Vem kramade du senast? - pappa
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - tror ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - nä
28. Vem pratade du med i telefon senast? - julia
29. Vem fick du senast sms ifrån? - jossan eller sara

FAVORIT:
31. Film? - the notebook och titanic
32. Låt? - lil wayne - lolipop gammal men bra
33. Mat? - korvstroganoff
34. Dryck? - mmmmmm vatten men ska ist dricka saft snart
35. Färg? - grön
37. Stad? - gällivare :)))
38. Land? - turkmenistan (snodde julias svar de var så bra ;))
39. Ämne i skolan? - svenska
40. Människa? - inte har jag någon favorit människa ;o

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - jossan
42. Personen du kysste? - ojojoj länge sen
43. Gången du spydde? - 8 december 2008 klockan 18.00 (HAHA GRYM JAG ÄR, men de är sant)
44. Gången du grät? - några timmar sen
45. Pizzan du åt? - en med ost och salami :)
46. Gången du var i Göteborg? - med klassen
47. Gången du var i Stockholm? - med jossan
48. Gången du var full? - never been

ANTINGEN ELLER:
49. Svart eller vitt? - both
50. Hund eller katt? - hund
51. Ut och festa eller hemma och mysa? - olika men oftast fest
53. Tvspel eller datorspel? - tv-spel men nästan inge tv-spel iaf ;)
54. Singel eller upptagen? - singel dingel
55. Hångla eller ha sex? - hm, är ju oskuld så kan inte svara
56. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - eeh wtf?
57 Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad ^^)
58. Big Brother eller Paradise hotel? - big brother HAHA vilka miffon
59. Blont eller svart hår? - rött
60. Har du blåa ögon eller bruna? - gröna
61. Choklad eller lakrits? - båda, men mest choklad :)
62. Göteborg eller Stockholm? - GÖTEBORG
63. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger, men gulligt å va vänster (snodde julias svar igen för de var så sant)
64. Coca cola eller fanta? - fanta
65. Pizza eller kebab? - kebab pizza ;)
66. Randigt eller prickigt? - prickigt
67. Älska eller älskas? - både&
68. Leva eller dö? - leva antar jag

ANTAL:
69. Personer du älskar? - familj och släkt + 4vänner räkna du ;)
70. Personer du hatar? - ingen
71. Gånger du varit full? - ingen
72. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - 1
73. Glassar du ätit på en dag? - 6 tror jag :3
74. Festivaler du varit på/ska på detta året? - inga
75. Gånger du haft minnesluckor? - en gång :o
76. Gånger du varit hög? - är kort ganska kort :(
77. Personer du saknar just nu? - HANNA! ♥
78. Gånger ditt hjärta brustit? - inga tror jag

VEM:
79. Vill du kyssa nu? - ingen
80. Ska du träffa imorgon? - ingen, ska mysa hemma
81. Sjöng du senast för? - eh, inte vettja
82. Hade du senast en msn-konversation med? - hanna, jossan eller julia? de är frågan
83. Spelade du tvspel med senast? - jossan
84. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - jossan åHÅHåååå
85. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ingen alls
86. Förtjänar att dö? -  ingen!
87. Är söt? - alla mina vänner
88. Vill du sova jämsides med i natt? - min jordgubbslarv

VAD:
89. Gör dig glad? - vänner, glass och presenter utan mening
90. Gör dig ledsen? - ......
91. Vill du helst göra nu? - sova :o
92. Önskar du att du slapp göra? - gå på toa så jobbigt och onödigt!
93. Vill du ha nu? - saft
94. Önskar du dig i födelsedagspresent? - kläder och ögonskuggor
95. Längtar du till? - då jag dricker saft
96. Tycker du om dina betyg? - har inga betyg men snart får man de
97. Ångrar du i ditt liv? - det jag inte vill se på mer... HOJ!

 

De va ju ett tag sen ;)

godnatt


Ronja

Ååh. det där saknar jag! Jag kommer ihåg när du och jag sprang runt och hade snöbollskrig i kullen.. när vi väntade på bussen! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: