Livs funderingar

Hatar att jag inte kan bada och ta jätte, jätte varma duschar, är typ det bästa som finns och nu kan jag inte.. Livet suger, HAH, nej jag skoja! Sitter och dricker sprite och kollar South Park med Oliver. 
 
Sitter också och filosoferar på mitt liv. Ibland blir jag så stressad av att jag inte är på ett visst sätt och känns som om jag är enda i världen på det här sättet (är inte så trög att jag verkligen tror det). Blir oftast inte avundsjuk på andras utséende utan deras sätt att se på världen, vänskaper och tankesätt... Men vet att jag bara måste acceptera hur jag är.. Hmm...
 
 
Har också fått telefon tid på måndag om min migrän, hoppas dem kommer hjälpa mig.

KRAM!
 
© Ellinor Wikman


NiNNi

HAHA läste fort " Sitter och dricker sprit" Min första tanke " Men förihelvete. UTAN MIG!?"

MEN nu när de står sprite så är OK ;)

Svar: AHAAAH bäst!
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: