NY BLOGG

Okej, såå.. Jag har bestämt mig för att byta blogg. Har fört över mina gamla smink bilder till den, några bilder från då jag fotograferat och min tatuering, för vill fortfarande dokumentera det, hehe.
 
WIKMANMAKEUP.BLOGG.SE
 
Den kommer som sagt till huvudsak handla om smink, kan komma små uppdateringar från min vardag, fotograferingar och ibland då jag tar upp ritblocket och faktiskt ritar något.
 
Ska försöka ladda upp nytt smink varje dag, Kan vara allt mellan blodigt och kladdigt till snygga sotningar och allting därimellan. 
 
Det finns fler smink kategorier så jag kan dela upp alla olika sorter av smink. I "Dagens make up" och "Beauty make up" kommer det ju vara väldigt liknande saker, skillnaden är att man kan veta om jag använde det under dagen eller om jag bara sminkade mig och sen tvättade bort det, haha.
 
- Finns ju också annat än smink kategorier men det kan ni ju kolla själv!
 
Hoppas ni hakar på och följer mig på min nya blogg så ses vi där!
 
Special effect make up
 
Special effect make up
 
Facepaint/ Fantasy make up
 
Facepaint/Fantasy make up
 
Beauty make up
 
Beauty make up
 
© Ellinor Wikman


Sara - träning och hälsa

Dina sminkningar är otroliga, underbart att du gör en blogg för just det! :)

Svar: Tack så jätte mycket!
Maria Ellinor Wikman

Anna

De två översta var himla realistiska! Riktigt bra gjort :)

Svar: Tack så jätte mycket :)
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: