TMI arga mens människor

Okej nuuu kommer detta TMI (to much information ämne) vet inte riktigt om vissa tycker det är TMI men jag säger det för säkerhetsskull. Och det jag ska prata om är människor som blir så aggresiva då det har mens... 
 
Jag vet inte om några av er kommer bli förbannad på mig nu men jag får aldrig mensvärk (men har pratat med människor som får mensvärk och det håller med mig om följande saker).
 
 
För det första, jag har inget problem om folk klagar på att dem har ont men jag brukar undra om man verkligen har så förbannat ont skulle jag nog rekommendera att stanna hemma istället för att gå till skolan, men som sagt bryr mig inte om folk klagar på smärtan så länge det inte går utöver mig.
 
Sen till det huvudsakliga jag vill säga... Om man är en sådan människa som blir aggresiv av att ha mens skulle jag rekomendera att dem stannar hemma för det känns inte som en legit anledning att skrika på andra människor bara för att man har ont. Det gör inte personen som skriker gladare eller den som får höra skriken gladare.
 
Sen vill jag inflikna att jag fortfarande har ont i huvudet från och till och har det ungefär varannan dag nu för tiden istället för varje men har det fortfarande även fast jag inte nämner det. Men även fast jag har så ont att jag kan dö ibland så skriker jag inte på andra för det är ju inte deras fel att jag har ont och det kommer inte hjälpa att jag skriker på dem, kommer ju ändå ha lika ont.
 
 
Nu får ni bli förbannade på mig om ni vill "att jag inte förstår" eller något sådant men det här är min åsikt och det kan ni inte ändra på..
 
SEN till trevligare saker har jag spelat mario i 3,5 timmar hittade 6 stjärnor men Oliver var tvungen att hjälpa mig med två av dem efter det klarade jag inte mer, haha... Nu har jag ätit tomtegröt och mackor till middag. 
 
Fun fact, jag har sedan jag var liten och fram till nu alltid ätit tomtegröt kall och utan mjölk (äter ingen gröt med mjölk).
 
KRAMISARRR!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: