Update: Whats goin' on?

Hallå!

Inte skrivit på hela dagen ju... Hade bara sminkprov hela dagen i skolan. Först blev jag sminkad och sen sminkade jag, så när jag for till skolan hade jag bara ögonbryn och solbrillor för kändes bara onödigt att spackla på då man skulle bli tvungen att tvätta bort.
 
Provet gick bra, fanns saker jag behövde jobba på men överlag är jag nöjd. Vet dock ännu inte mitt betyg.
 

 
SMÄLLVARMT UTE. Man nästan avlider. Att leva i en liten lägenhet med bara 2 fönster en liten fläkt och där solen gärna vill lysa in gör att man nästan smälter bort här inne, haha... Så sprang ut på promenad för ett tag sen, fotograferade i princip inget, bara för jag njöt av vädret!

Var tidigare +27 grader i skuggan. Säger bara växthuseffekten. Vi kommer alla dö. HAH, skoja. Lite.
 
 
Laddar upp dem 2 andra bilderna jag tog senare, så det finns något att se fram emot, haha!
 
Okej nu ska jag köra 1 timmes yoga sen äta, inte alls taggad. Men pressar igenom för BEACHEN 2014, hah, nej.. Blir inget sådant här..
 
HEJRÅ!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: