Svar till nt's falska anklagelser

Okej tänkte bara skriva om det som skrevs på nt (http://www.nt.se/nyheter/?articleid=9778080) om min skola.. Inget som skrivs är sant.. Det är en bitter gammal lärare som skrivit till tidningen och ni kan ju läsa i kommentarerna och se att många elever kommenterat och sagt att detta inte stämmer.

Jag gillar min skola så mycket som man kan gilla en skola (är ju fortfarande skolan) och är den bästa skola jag gått på hittils, så att smutskasta skolan då man inte jobbar där längre är så lågt. 
 
Orkar inte gå djupare in på allting men vad mer behöver man veta än att skolans elever trivs?
 
 
Tycker mest synd om våran rektor som måste ta den stora smällen och behöver gå och förklara för alla elever och lärare hur allting ligger till så man ska förstå, han har ju redan nog mycket att göra och att ordna falska rykten känns ju bara som onödigt pålägg.. Hmpf.
 
KRAM
 
© Ellinor Wikman


NiNNi

De jag blir mest förbannad över är att hon är anonym! Om de är ändå " sant " så ska man fan signa under sitt jävla namn efter sådana kommentarer och åsikter! FEGT!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: