Lunch

Mitt socker behov är så konstigt då jag verkligen bestämmer mig att sluta med sockret kan jag lägga av utan att ha något sug efter det. För 2 veckor sedan tröck jag i mig en påse ostbågar och en halv daimtårta och dagen efter la jag av helt och nu är det bara smoothisar, utan socker då (och det jag testade igår).
 
När jag är helt inne på att vara hälsosam brukar det som avbryter det hela är att jag åker till Gällivare för då brukar jag inte orka bry mig mer och bara njuta av allting. Dock så brukar jag låta mig själv vara ohälsosam en gång i veckan, wooosh!
 
Dagens lunch
 
 
Idag har jag gjort 1 timmes power yoga, var en ny dvd som Becka hade hemma som aldrig blev använd så fick den. Och var verkligen power yoga kändes verkligen intesivt... Kanske inte som ett stenhårt pass på gymmet men jag nöjer mig med det jag gör för kan ändå få träningsvärk av det.
 
KRAM
 
© Ellinor WIkman


dfdfd

Du vet väl att frukt innehåller stora mängder socker?

Svar: Klart jag vet men det är ju skilnad på socker i frukt och socker i choklad, vet väl du?
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: