Lever av Julias bilder

Hej, piss sen uppdatering men har inte orkat föränn nu.. Och förlåt i förväg för jag snott Julias bild från hennes blogg igen, måste fan börja ta med min egen kamera igen eller skaffa en mindre som jag alltid kan ha med. Vi får se. Okej, lovar att börja ta med min kamera oftare.. DET HÄR ÄR JU INTE OKEJ.
 
I ALLA FALL. Blev Froyo med Jullan idag, gott som fan vare och väldigt nyöppnat här i Norrköping. Efter det testade hon mango för första gången, she didn't approve, HAHA. Avslutade dagen på hennes balkong (som blivit standard för oss).
 
 
Sedan jag kom hem har jag bara ätit och gjort skoluppgift, sista skoluppgiften för i år och segar ut med det som faaan, känns så segt och jobbigt, meh. Nu är jag trött som en idiot och ska sova..
 
Ska nog ut och fotografera och promenera imorgon..

KRAM
 
© Ellinor Wikman 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: