Kvälls rapport

HALLÅ
 
Fick scrub och ansiktsmask idag, skippade hårinpackningen för jag vill vårda mitt hår som jag gör nu. Allting var gjort av sådant man har hemma så tror jag ska göra en videoblogg på söndag då jag använder det igen för mitt ansikte var RÖV LENT och underbart så definitivt tummen upp!
 
Sen efter skolan satt jag och spelade HeartStone kanske 3 timmar i sträck, var så frustrerad att jag bara förlorade så dog nästan. Julia räddade mig och frågade om jag ville ses då hon var ute på promenad, så jag bara fuck yes! Så vi gjorde sådant som vi gör och sen kom jag hem igen.
 
Ätit gorbys och dricker citronvatten. GUD VAD JAG ÄLSKAR CITRONVATTEN. Insåg jag idag. Vill bara bada i det, kommer aldrig mer kunna dricka vanligt kranvatten. Så gott...
 
 
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: