Knä smink, inte helt lyckat första försök

Helt yr av frustration och nya försök.. Ett skrapat knä har jag aldrig testat mig på förut och då man inte äger något annat än papper och lim för att skapa sår med är det inte det lättaste men tycker jag fick det helt okej..
 
Gifen och bilderna ser ganska olika ut då min datorskamera och min systemkamera har ganska stor kvalité skillnad.. Mep
 
 
 
 
 
Sen hade jag jätte svårt att få bra bilder så förlåt att det inte var så många.. Wäh, definitivt något jag måste träna på.. Alltså sminket. HAH. 

Nu ska jag och storhandla för veckan och möjligtvis köpa en mixer, kände mig sugen på smoothie och hade ju varit ganska nice att ha!

KRAM
 
© Ellinor Wikman


NiNNi

Looks disgusting så tror du lyckades!

Svar: HAHA YES!
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: