Huvudvärk

Okej, tänker säga det här en gång, tänker inte dra upp argument, tänker bara få det ur världen. Jag är emot SD och deras politik, jag vill inte ha något att göra med människor som håller med om SD's åsikter och helt ärligt om du läser min blogg och är för SD vill jag knappt att du gör det heller.
 
Är så mycket med SD och politik just nu att mitt huvud kommer explodera och jag önskar det fanns en anti-politik knapp på datorn så jag slapp se allting, för ja, ibland vill jag bara blunda för verkligheten. Är ingen sådan människa som orkar och stå upp och slåss och argumentera för något sådant här, överlåter det till dem som kan mer om politik.
 
Och det är allt jag kommer säga om saken. Nu tänker jag inte diskutera (om någon kommenterar) eller skriva mer om det, för känner mig så skamsen på att så många stödjer dem och less på allting som har med det att göra.
 
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: