Dagens random händelser

HALLÅ små bloggläsare.
 
Idag har varit lite random, garvat som fan i alla fall... Vi hade två timmars rast i skolan så Becka ville gå till Mc och köpe smoothie, såå vi knallade dit och på vägen mötte vi (vad jag tror var) Beckas största beundrare. Han var fett smooth och gav henne komplimanger stup i kvarten, haha, fyfan vad jag och Julia garvade för Becka såg så förskräckt ut (särskilt då hon redan har snubbe).
 
I alla fall så hakade han och hans polare på oss och följde med till McDonalds, fick veta att dem bott på massa olika platser i världen och nu är dem här Sverige. Ursprungligen kom dem från Gambia och kunde då inte så mycket svenska, men det lilla dem kunde var riktigt bra, nästan ingen brytning alls förvånansvärt!

Sen bjöd dem oss alla på smoothie (även fast jag och Julia sa flera gånger att vi inte ville ha något, haha). Men efter ett tag var vi dock tvungen att dra tillbaka till skolan så sa hejdå och nu ser vi nog dem aldrig igen. Hah.
 
JAAG är sämst på att ta bilder så kommer förevigt sno Julias bilder
 
Jag tror dock att min och Julias smoothie var förbannad, först landade en insekt i min som jag bara tog ut och fortsatte dricka, because Im hardcore! Och sen pissade en fågel på utsidan av Julias, HAH, klockrent...
 
Nu ska jag göra mat och sen spela.

KRAM
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: