Cry a rainbow then smile again 2.0

Uppdatering på sminket jag gjorde då jag inte kom in på första stylist skolan jag sökte till för den la ner. Var så jävla nere och trodde allting hade rasat samman tills jag började söka nya skolor (och hamnade här) och då gjorde jag det här sminket till inspiration.
 
Första
 
Uppdateringen
 
 
 
P.s. har inte mat runt munnen är torr och flagnig
 
Hosch, varit och storhandlat just och är helt slut i armarna, nu blire heartstone tills vi ska äta.
 
KRAM
 
© Ellinor Wikman


Cecilia - hårdrock&feminism

Fint :)

Svar: Tack! :D
Maria Ellinor Wikman

Anonym

Tror jag dåg dig när du handla , om du var på maxi?

Svar: Vaar på ica i ingelsta inte säker på att det heter maxi men kanske!
Maria Ellinor Wikman

Anonym

Ok men då såg jag dig om du var med din pojkvän eller nån typ?

Svar: Japp, var med Oliver
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: