Bio-oil update

Såååå, måste bara skriva om bio-oil'en jag köpte för ett tag sen då jag använt den ett tag nu. 

Tatuering: Min tatuering var inte 100% slät kanske 85% men efter jag börjat använda oljan (som ska motverka ärrvävnad) så har den definitivt gått upp till 90%. Jag kan inte tala om färgerna håller sig eller är klarare eftersom den bara är 1 månad gammal men kanske gör en update om ett år eller så.
 
Ansikte: Använder den i ansiktet 2 gånger i veckan (ja, använder en olja fast jag har blandad hy) för att det skulle hjälpa mot missfärgningar i mitt ansikte (största anledningen till att jag använder foundation) och mot mina acneärr. Mot missfärgningarna har det definivt hjälpt, gör också ansiktet riktigt mjukt. Vet inte ännu om acneärren, får komma tillbak med det.
 
Men verkligen en produkt jag kan rekomendera!
 
 
KRAM
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: