Avslutande tatueringsprat

Okej sista bilden där jag pratar om min tatuering, den är nu helt läkt och är väldigt nöjd med den fortfarande, haha, bara så ni vet!
 
 
Men omhändertagandet om tatueringen tar aldrig slut, som (jag hoppas) alla som skaffar sig tatueringar vet så är det väldigt viktigt med solskydd på tatueringen då den får direkt solljus för att inte tatueringen ska blekas och hålla sig snygg längre.
 
Sen har jag också hört att Bio-oil ska hjälpa med att behålla fräscheten och styrkan i färgerna till tatueringen och jag har inget emot att göra allt som kan hjälpa att den ser bra ut så länge som möjligt, så köpte det idag också.
 
 
 
Använder bara 2-3 droppar för hela tatueringen så kommer ju räcka riktigt länge.. Smörjer in den 2 gånger i veckan med det. Om ni undrar något fråga bara men nu är jag less om att skriva om samma tatuering om och om igen och vill bara börja med nästa!
 
KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Lisa

Hej du!
I min blogg vill jag sprida inspiration och göra gärna inlägg om andras tatueringar och tanken bakom dem. Givetsvis länkas din blogg i inlägget. Vad sägs om det?
Puss. /Tattoo Inspo

Svar: Hej jag vet att jag svarar sent och det låter bra.. Men hoppas du förstår att min tatuering inte har en djupare mening, det är bara estetiskt tillfredställande för mig om du förstår, haha
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: