Vad har hänt?!

Jag är tillbaka! Även fast jag har varit hemma i några dagar så har jag inte orkat ta tag i bloggandet föränn nu, men nu är jag redo att köra igen!
 
Såå, vad händer och sker och allt sådant? 
 
Har varit uppe i Gällivare hos min familj i 3(?) veckor. Under den tiden har jag hunnit...
 
♦ Fotografera
♦ Varit på Dundret och åkt slalom
♦ Åkt till Norge över jul
♦ Träffat Jossan
♦ Haft matkoma under nyårs afton
♦ Övningskört så mycket möjligt
♦ Såg The Hobbit Desolation of Smaug andra gången på bio med min bror och syster
 
 
Jag har 250 bilder färdiga och redigerade från dessa 3 veckor så kommer definitivt dela upp allting och ge er lite bilder då och då från alla olika händelser. Kommer också bilder på vad jag fick i julklapp inom en snar framtid!
 
Hoppas ni har haft ett underbart jullov och gjorde massa fränt på nyår och om ni gjorde nyårs löften hoppas jag ni håller dem!
 
Skriver snart mer så ska ni få bilder från tiden! KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: