Random shit

Bara lite random stuff som jag inte haft tid att ladda upp tidigare. 

Idag var skoldagen ganska kort och snabb så gick bra. Efter skolan gick jag och köpte ett årsbusskort, SÅ SKÖNT! Så kan åka hur mycket jag vill ett år framåt och som sagt slipper köpa kort varje månad för 400 kr (ungefär) så kommer känna mig fetingrik i början. 
 
Ska nog gå och köpa något gott att trycka i mig under dagen och ligga framför tvn som en säck potatis.
 
 
Om jag inte sagt det tidigare så håller jag Becka och Julia att måla en vägg i våran kafeteria med Alice i Underlandet tema, en ond och en god sida. Har bara skissat dem senaste lektionerna men igår började jag jobba på mitt träd (som inte är klart!) som jag ville dela med mig av, kommer mer bilder medan vi gör framsteg. (Rosen har Julia gjort). 
 
 
Igår fick jag också hem ett kort - ni vet ett sådant som spelar musik då man öppnar det? - från min pappa, syster och bror som gratulerade mig på födelsedagen, inuti fanns också två kort som visar hur charmig jag var som barn. Hehehe...
 
 
 
Pussar och kramar!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: