Min födelsedag

Så, vad gjorde jag på min 18-årsdag? Kanske inte så spännande och fantastiskt som många förväntar sig att en 18-årsdag ska vara och utan alkoholen, haha (var du dels tisdag och dels hade jag inte direkt lust för alkhol).
 
Dagen började i skolan där Becka och Julia överraskade mig med en cupcake med ljus och presenter, haha, trodde fan dem inte skulle göra något sådant! Finns en video på då det hände på julias blogg dollmurderer.blogg.se, den är lite rolig tycker jag så ni borde kolla in den!

I skolan började jag må jätte dåligt, särskilt då jag var inne och blev varmare så vi var tvungna att gå ut flera gånger medan Julia lärde mig alla knep att lura kroppen att man inte mår illa och ska spy... Tvingade mig själv att äta och efter ett tag blev det bättre men mår ännu illa, därför är jag hemma idag.
 
 
 
Fick te av Julia och 150 kr av Becka! Woopido!
 
Jag och Oliver hade planerat att gå på bio och sedan äta ute som firande men eftersom jag mådde så illa sköt vi upp bion till någon annan dag i veckan och beställde hem indisk mat, och det var SÅ GOTT! Första gången jag beställt indisk mat, and i loved it! Efter maten blev det tårta ononomnom!
 
Olivers present är försenad så vi får hoppas den kommer i veckan, spännande!
 
 
 
 
 
 
Fick samtal och gratulationer från min familj och släkt, av mina föräldrar fick jag 3000 kr för att kunna köpa ett års busskort, HAHA, super lame 18-årsdags present. Men för mig är det så jävla värt att få det istället för någon onödig grej för jag sätter 400 kr varje månad på busskort så då kan jag spendera det på annat istället!
 
Sen har jag fått pengar av resten av släkten som kommer sättas på mina Bråvalla biljetter!

 
 
 
 
 
Mamma skickade också choklad och blommor till min dörr, så himla fin!

Största och bästa överraskningen på dagen var att jag hade fått ett paket på posten och hade inte en aning vem det var från, så var det från Jossan (min barndomsvän från Gällivare) och hennes föräldrar. När jag läste brevet det hade skrivit släppte jag några tårar för det är så underbara människor jag haft i mitt liv sedan jag var 6 år och är verkligen 1 på miljonen personer, när jag var liten sa jag alltid att dem var min andra familj och det är dem fortfarande, hoppas jag snart kan se dem igen!

 
 
Fick också någon peng i brevet som också går till Bråvalla!
 
Var min bästa födelsedag och precis så gillar jag att spendera mina födelsedagar, inget hoppande, skrikande och spyor, det kan vi spara till andra dagar men då jag fyller år vill jag komma ihåg det, men vem vet, nästa år jag kanske blir aspackad på min 19-årsdag? Vi får allt se!

Nu ska jag försöka göra något vettigt av min sjuka dag och börja skriva på mitt CV för har lovat mig själv att börja söka jobb nu när jag är 18! 

Massor med kramarr!

© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: