Löften och bilder

Gjort några löften som jag ska försöka ta åt mig alltid i livet. Inte bara "nyårslöften" utom livslöften. För jag är ganska ofta (för ofta) på en plats i mitt liv där jag inte vill vara men oftast är jag för uttröttad för att orka ta tag i saker och ting och ville dela med mig av dessa löften
 
1. Tänk mer på min egna lycka så jag kan hjälpa andra bli lyckliga. Ingen blir lycklig av att jag är olycklig och då kan jag inte hjälpa någon.
2. Börja ta mig ut mer träffa människor för att inte gömma mig i mitt egna skal (gillar fortfarande min hemma och egentid och kommer aldrig vara en översocial människa men är ändå viktigt för mig att ta mit ut)
3. Stressa mindre och inse att vissa saker kan jag inte kontrollera
4. Samtidigt ta itu med saker som jag måste göra och inte vara rädd för konsekvenserna, acceptera att vissa saker måste göras och att undvika bara försämrar situationen
 
Några bilder som jag fotograferade idag (ni får resten imorgon)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: