Vad har jag gjort idag?!

Här vare tomt, orkade inte blogga innan jag och Julia for på Yohio, var på det och var ganska trevligt. Bortsett från att min pollen allergi var helt brutal, sved och rann som helvete så var tvungen att köpa solbrillor (använder aldrig det) för mina ögon blev så ömtåliga att allt ljus kände för starkt.
 
Allt smink rann också bort så var helt omsminkad runt ögonen i slutet, haha.
 
Efter det stack vi till en kulle och hade kul, hehe, detaljer kan utelämnas men var verkligen en dag jag kommer minnas föralltid. Sen gick vi till Max och mötte upp Oliver och käkade glass och kom just hem och ska kolla film nu.
 
 
 
Imorgon kommer sista sminket i Seven sins serien, helt ärligt är jag glad att kunna göra något annat efter det och låta min kreativitet go wild.
 
Btw, har aldrig haft så lite vänner i mitt liv som jag har nu, men har inte varit så här glad på länge, donno why, but i love it!

KRAM
 
© Ellinor WIkman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: