Romantisk pizza picnik

Oj blev ganska sen uppdatering idag. Heh, sorry.. 
 
Efter skolan blev det romantisk pizza picnik med Julia och efter det smoothie från McDonalds, man måste ju njuta då vädret är sjukt underbart, så varmt att jag kunde gå i bara linne några gånger under dagen, dock så for solskydd på direkt!
 
Snodde bilden från Julias facebook då jag hade lämnat kameran hemma.
 
Sååå.. Tänkte bara meddela att jag mest troligt kommer dra ner på bloggandet, kommer vara uppdatering (mest troligt) varje dag men kanske inte lika mycket, men känner mig så less på att blogga om massa skit som inte ens är intressant, bara bajsa ut inlägg utan ens att ha något viktigt att säga.. Så kommer bara skriva då jag känner lusten inne.
 
Kommer inte uppdatera om att jag inte orkar uppdatera också, typ om jag blir sjuk eller så någon dag kommer jag bara skita i bloggen för vill inte känna ett tvång att uppdatera då jag inte ens får betalt före, HAH, och det kommer jag nog aldrig få så inget jag tänker sträva efter...
 
DOCK kommer jag fortsätta göra smink varje söndag så det förändras inte!
 

 
Imorgon (om vädret är lika vackert som idag) ska jag ut och fotografera då våren/sommaren typ är här och kände mig inspirerad för det! Kommer också en tatuerings uppdatering imorgon, så inlägg imorgon blir det fortfarande!

KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: