Min första tatuerings idé

Hejhej!

Tänkte egentligen inte gå till skolan idag men gick för Julias skull då hon annars skulle vara själv! 
 
Bara för jag vet att ni som såg videon igår (och för er som inte såg den så sa jag att jag skulle tatuera mig!) undrar säkert ganska mycket vad jag gjorde som min första tatuering. Så här får ni en bild som jag snodde från "House of Pain"s facebook sida som Jenny (min tatuerare) fotograferade precis då vi var klara.

Kommer gå in på tid, smärta, varför och allt sådant senare idag, så håll utkik för det!
 
Dock kan jag ju säga, ja, jag är sjukt jävla nöjd!
 
Inte bästa bildkvalitén men, men. Och om ni inte förstod det så sitter den på baksidan av min vad.
 
 
 
 
KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: