Mac är världens sämsta dator...

JAG HATAR MAC. MMM... Har suttit och försökt lösa det här problemet med lite minne och ska vara ett sådant projekt alltid då det gäller Mac datorer, wäwäwä. Så fort jag går ut skolan och har råd ska jag bara kasta datorn ut ur fönstret och skaffa en ny!

Men eftersom jag är ett geni har jag skapat lite mer minne men i alla fall och hoppas det hjälper...
 

Jag minns inte om jag sagt det men jag ska åka till Gällivare imorgon och jag brukar ju vanligen säga att jag inte kommer uppdatera men måste ju fortsätta få upp videosar så inte Julia vinner. Är faktiskt nervös över hur det kommer gå...
 
MEN kanske inte kommer upp på bloggen så ni får kolla in på min youtube kanal WikmanMakeup för att se om det kommer någon video eller inte, Ja Julia man får göra så! Bara en video når nätet räknas det!
 
Okej ska ordna dagens video nu, äta mat och packa... KRAM
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: