Zombie

Hallå där allihopa! 
 
Mådde som ett as i skolan, trodde jag skulle falla ihop vilken sekund som helst, hela min kropp gör ont och huvudet och halsen är ju värst. Men jag skulle fan sminka en zombie!
 
Ansiktssminket är det jag har gjort och såren på armarna har Julia gjort. Blev riktigt nöjd och min sminklärare tyckte också det var riktigt bra så känns bra. :3
 
(Några av bilderna är lite suddiga men går nog bra ändå!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ibland tycker jag det är sjukt att sådant här är skolarbete, sådant jag kommer jobba med. Då jag kan sitta och göra sådant i timmar hemma, helt underbart! 
 
Sen så fick jag mitt packet från cdon idag, visar senare!
 
KRAM!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: