Inget filter

Hej, förlåt för sugigaste uppdateringen, har haft fullt upp med skolan och blekt det svarta i håret två gånger och farit runt. Har inte alls haft tid för att blogga! 
 
Inget filter - ser nästan blond ut, skulle jag passa i det? :3 Imorgon ska jag smälla på det röda, orkar inte göra det idag. Ska svara på en fråga jag fick idag på bloggen imorgon så du som skrev frågan, svar kommer imorgon! 
 
 
Nu ska jag käka nudlar och kolla House. Vi ses imorgon med förhoppningsvis rödare hår och bättre uppdatering!
 
KRAMAR!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

Nu är vi båda gingers!!

Svar: SEXYYY!
Maria Ellinor Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: