Jag älskar mat!

Om det är något jag alltid har och kommer älska är det att jag älskar mat! Jag kanske är lite konstig som gör ett inlägg där jag bara tillägnar till mat men vill på grund av någon konstig anledning förklara min kärlek till mat! :3
 
¨
 
Min favoritmat genom hela världens tider är pasta med sås, vilken sås spelar ingen roll men älskar alla olika sorter, så gott! När jag var Italien föll jag döds kär för pastan har aldrig ätit godare pasta vilket kanske inte är så förvånande? ;) Men var helt underbart, skulle kunna bo i Italien och leva på pasta resten av mitt liv!

Ja, jag är mycket väl medveten att man blir fet av pasta men för det tänker jag inte sluta äta det, tycker man borde kunna äta vad man vill bara man äter med måtta och kanske motionerar lite (tror inte på dieter. Jag har väldigt enkelt att gå upp i vikt och äter pasta 2-3 gånger i veckan och  ändå behåller jag min vikt väldigt bra, även fast jag inte gymmar! Gör min yoga och brukar promenera lite och öser inte i mig mat och godis.
 
 
Jag gillar ungefär all slags mat, alla olika smaker, mild stark allting är underbart! Har kommit fram till att det som kan göra att jag inte gillar vissa maträtter och saker är oftast inte smaken utan konsistensen. Jag kan inte äta tomater, äggulor (äter äggvitan), och bröd som har blivit fuktigt på grund av konsistensen ger mig kväljningar.
 
Men jag kan äta tomatsoppa, omelett och ja ni förstår, har inte så mycket med smaken att göra mer än konsistensen!
 
Var allt jag ville säga, på bilden är maten jag åt idag vilket var skink och champinjon pasta toppad med riven ost! :)
 
Ha det bäst, kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: