Handlat och ny klänning!

Åkte först och handlade lite små saker.
 
Köpte en puderpuff för har lärt mig att det är bättre och mer täckande att använda det istället för en puderborste.
 
 
Om man inte har mycket pengar köper man en lotion för bara 30kr!
 
 
Sen hämtade jag äntligen ut min klänning! Woho, så sjukt snygg!
 
Oliver stör då och kastar smutsiga strumpor på mig då jag försöker fotografera i denna minimala lägenhet! 
 
Trådar, spets och svart och allting underbart! Den här har också hög midja vilket jag aldrig haft förut men jag vänjer mig vid det, den är fortfarande sjukt snygg! 
 
Jag orkade inte ta på mig strumpbyxor, okeeeeej?
 
 
Sjukt nöjd med allting och nu ska jag bara städa upp lite efter kaoset jag skapat när jag flängt runt med klänningen, tvätta av min sminket och sedan laga mat, mmm, så hungrig!
 
Ska också innan jag stänger ner tipsa om en youtube snubbe som heter "Gossmakeupartist" han har sjukt bra tips om hur man får sminket att hålla längre och så vidare, och kan redan säga nu då många säkert kommer undra, så är han inte gay.. Nog för det inte hade spelat någon roll men för alla nyfikna!
 
Ha det bäst!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: