Grön fotografering

Varit ute och fotgraferat i fin vädret nu, var helt underbart, älskar att fotografera! :)
Men det förstår med Johnny Cash i öronen kan ju inget gå fel.
 
 
 
Ni vet hur man brukar säga att man aldrig glömmer då man lärt sig cykla (utan stödhjul), året efter jag lärde mig cykla hade jag total glömt så var bara att börja om från början.
 
 
 
 
 
Jag insåg inte att det var konstigt att säga "Hej" till random folk på stan föränn jag blev 12-13 år.
 
 
 
 
 
 
 
Jag har alltid velat göra andra glada så brukade förlora med flit (i spel och sådant) för att jag ville att min storebror eller vem som helst skulle bli glad för det spelade ingen roll för mig att vinna, kände ingen syskonrivalitet i det även fast jag lurade alla att jag kände de
 
 
 
 
 
När jag såg det här trädet tänkte jag:
Bara för det inte ser ut som det brukar se ut betyder det inte att det är fel
 
 
'
 
 
 
Skön dag idag, nu ska jag gå och handla och sedan äta, uppdaterar senare!

LOVE!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


NiNNi

HAHAHAH OFTA? Glömma hur man cyklar

Det är ju som att glömma simma, det går inte

Svar: Du kan aldrig sluta förvånas över min förmåga till saker och ting!
Ellinor Maria Wikman

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: