Nyttiga kakor, hiss eller diss?

 
Stor diss! Hade hört så mycket bra om dem här kakorna på internet, att det var precis som vanliga kakor fast hälsosamma.. In my ass! Smakade inte direkt som man hade önskat, så är inget jag kommer göra igen den närmaste framtiden..
 
 
Håller mig till meloner och färsk frukt till lunch, ibland kanske jag orkar göra gröt eller koka ägg men är oftast lat. :3
 
 
Har 2 nyttiga recept på kakor jag ska pröva också, tror inte dem kommer bli lika misslyckade, men vad vet man? Men uppdaterar er om det då de kommer. Nu måste jag i alla fall duscha, luktar blä!

Kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: