Massa nytt!

Nya saker, tjohoo! 
 
En gammal tröja som jag inte använt på ett tag som jag tänkte kan vara snygg till min skinnjacka!
 
Från moster Linda, looove it!
 
Kavajisch sak jag fick av mamma.
 
Nya skor av Linda!
 
*har glömt namnet* men en varmhandske, sak.. Fan att jag  glömt vad det heter!
 
 
Köpte Mötley Crue tröja på Pajala marknaden!
 
En gryta av mamma. :3
 
Den här köpte jag på Coop och den gör håret SÅÅÅ lent och mjukt, looove!
 
Nya brallor jag fick av Linda!
 
 
Sen ska jag få ett presentkort av Linda på 300kr av kicks eftesom jag inte fått något när jag fyllde år, sedan ett halvår tillbaka! ;) Men är ändå jätte glad av alla andra saker jag fick av Linda och allt annat. :3
 
I love u guys, kramisar!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: