Hälsosamt får tummen upp!

Gjorde en key-limepie som skulle vara hälsosam om ni vill testa den fick jag receptet härifrån http://www.youtube.com/watch?v=wriLlANCM5w
 
 
Ärligt så gjorde jag inte receptet så hälsosamt soom man skulle göra det, jag bytte ut botten som man egentligen skulle ha mot en digistive botten. Men det här är verkligen gott! Jag har aldrig ätit key lime-pie förut så jag har inget att jämnföra med men jag tyckte det smakade gott och det är väl allt som spelar någon roll? :3
 
 
Jag hade bara ett problem då jag gjorde den, köpte tydligen omogna avokados för dem var väldigt hårda men jag vet inte hur man ska se/känna/lukta? om en avokado är mogen det blev inte en så len yta som det borde varit men, men! 
 
Imorgon ska jag in till stan igen eftersom det var stängt idag och på onsdag far jag upp till Gällivare för min röntgen och sedan kommer jag hem igen på söndag och efter det är de bara 2 veckor kvar på mitt sommarlov vilket jag då bara ska njuta av!
 
GOdnatt kram!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: