Fritatta.. Tror jag

Testade göra fritatta (tror jag, hehe) hittade ett recept men bytte i massa ingredienser så vet inte om det fortfarande kan kallas det men ahja, gott var det i alla fall! Oliver kallade det "Omelett fast god!" så, tog det som något bra. :3
 
 
 
Imorgon blir det närcon med Julia, wohoo! Kommer nog bli askul. :3 Ska försöka hinna ladda upp en bild på hur jag kommer se ut innan jag far annars kommer ni få vloggar och bilder då jag kommer hem, men blir nog först på söndag så förlåt i förväg för dålig uppdatering under dagen.
 
Kram på er!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller även alla texter som skrivs på bloggen 
Ta inte bilder/texter från bloggen utan


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: