Fotografering i blåsten

Blev inte så mycket bilder för det var så hemskt blåsigt och det är nog det jobbigaste som kan hända då jag fotograferar, att det blåser. I alla fall till det saker jag försöker få bild på, men lyckades få ihop några bra bilder! c:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min hy börjar se så bra ut! Hade värsta finnattacken för ett tag sedan runt munnen och var finnar åt helvete, men se, nu börjar det se bra ut igen! :3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hmm, lite suddig, men som sagt blåste som ett arsle, så fick stå med kameran och vänta tills det blev vindstilla och snabbt fotografera..
 
 
 
 
 
Den här katten är so amazing, så himla fin! Jag är ingen kattmänniska men titta, den är ju som från en sagovärld! O.o
 
... Nu när jag laddat upp bilderna insåg jag att det var ganska många! cx Oh well!
 
Looove!
 
Alla bilder är fotograferade och redigerade av mig om inget annat sägs
detsamma gäller alla texter som skrivs på bloggen
Ta inte bilder/texter från bloggen utan lov


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: