Som vanligt en vanlig dag

Hemma! Inget speciellt har hänt idag. Men då jag kom hem hade vi finbesök och Skrället va här! Men typ så fort jag kom hit for Oliver och Skrället till stan men orkade inte hänga med för har ont i huvudet...
 
Sminkade Becka, både bas, ögon, läppar och rouge.
 
 
 
 
 
Sen ska jag förbereda mig för en historia redovisning imorgon... Får se hur det går då jag var den ända i min grupp som var klar (tror jag) men jaja, löser sig nog.
 
Ska kolla youtube nu och vänta tills dem där 2 kommer hem och se vad vi ska äta.
 
BTW! Förlorade den där sminktävlingen, är inte förvånad för det var så många grymma sminkningar, men samtidigt fick jag jätte mycket bra respons av andra som såg bliden... Sög ju att inte vinna men kommer fler tillfällen!

KRAM!
 
© Ellinor Wikman


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: