Till Halloween

 
Vad min morgon har bestått av hitills, är riktigt nöjd med det här sminket, perfekt till Halloween tycker jag. Ska börja göra lite mer "vardagliga sminkningar" men ska inte sluta helt med mina extrema sminkningar för det är ju dem som är roligast men behöver ju kunna och behöver ju öva på båda delarna! :3
 
 


Väntar på att Jahfet ska tassa hit och sen får man se vad dagen tar mig, ska nog träffa Amanda också, men hur som helst ska jag se ut så här hela dagen så om jag far ut på stan blir det nog ganska roligt. c8
 
I alla fall så ska jag IGEN ändra min sminkvideo kategori till Sminkvideos/Vardagliavideos för ska försöka börja videoblogga igen, kollade på några gamla videos och kände att jag vill ha flera för var så kul att kolla på dem! Så det kommer också inom kort. 

Hejrå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: