Kanske ljög lite igår...

Första dagen på sommarjobbet klar och direkt efter for jag på en 40 minuters övningskörning, fyfan vad det är nice!

Sommarjobbet, var väl helt okej, var bättre än jag trodde det skulle vara och fick 3 BBF brudar på dagiset! Fan att det var tårar och skrik då det skulle fara hem och jag skulle stanna kvar! :) Söta dem var.

Tyckte det var så hemskt:
Jag: Men det där är ju en ängel bebis!
Barn: ... Det är en bebis som har dött.

Aaaaw, fina!

Föresten så kan jag halvt ta tillbaks det jag skrev igår om att jag inte vet när min epa blir lagad! För den är lagad, just nu vet jag bara inte om jag ska sälja den och köpa en ny eller hur det blir. Hur som helst så orkar jag inte köra just nu eftersom min stereo inte är insatt och är värdelöst att bara höra BRUUUM BRUUUUUUM BRUUUUUUUUUUM så ska vänta med det tills den blir insatt!

Var nog allt, ska bara ligga framför tvn och sen imorgon till jobbet igen. Bara 15 arbetsdagar kvar (räknar då inte lördag söndag)

HEJRÅ!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: