Everything is like everything

Nu har jag gjort två svenska nationella prov och har bara ett kvar som är muntligt men jag är inte alls nervös över hur det har gått. :)

Oliver har sovit här söndag-onsdag men igår fick jag sova själv men det gjorde ingenting tar det bara lungt just nu och kände att jag borde blogga lite grann!

Har inte blivit att gå på gymmet på hela veckan vilket känns riktigt värdelöst men på tisdag hade jag inget gymkort och var tvungen att vänta på att mamma skulle komma hem från sin resa så på onsdag köpte vi ett årskort (YEY!) men idag hade jag så jävla ont mellan revbenen och höften så jag klarar verkligen inte att fara, är rädd att det skulle bli värre i så fall så bättre att vila och sen köra stenhårt nästa vecka!

När min mor kom hem fick jag också några försenade födelsegdagspresenter!


Bara så alla vet har jag inte brytit mitt löfte att inte äta godis eller så på vardag det är Oliver som har ätit två rader! :)


NICE! Borde verkligen börja köra igen men är för lat att ta tag i saker och ting så lämnar det ännu ett tag åt framtiden. :)

Sen var jag förbi Ericsson idag för jag ville göra något fint för min kisse misse så köpte ett head-set till han.



Nu ska jag bara kolla lite tv och käka blodapelsin och känna mig nöjd med livet, senare kanska jag hittar på något eller så tar jag bara det lungt här hemma, ahja det var inte mycket jag egentligen ville säga men nu har ni fått lite up date.

Hejråå!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: