Nytt smink!

Mitt nya smink har kommit så här får ni lite bilder på allting så, yeye! Är ganska så nöjd!


En 88 pallette med massa ögonskuggor! Har också en 120 pallette men alla ögonskuggor börjar ta slut och va slitna så tänkte att jag köper en sån här också. :)


Vit primer som verkligen gör att färgerna blir starkare och att färgen framträder mer som den ska.


Här ser man skillnaderna till vänster längst ner är med den vita primern till höger har jag använt min hudfärgade primer och skillnaden är ju ganska stor och högst upp har jag ingen primer alls och då ser man ju vilken skillnad det gör att använda.

Geleyeliner! Google it.


Ja, ni ser ju vad det står!


Effekten, inte så bra bild men det blir skimmrande vitt!


Ögonskugga!



Ousch, en jag utan smink!

Den här hamnar i kategorin smink för tycker den passar bäst dit! :) Var allt jag ville.

Hejrå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: