Min stuga - video

Från fredag till idag har jag varit ute i stugan och det har varit sååå sjukt skönt! Underbart god mat, basta och skoter och tolka efter skotern med skidor i säkert 60-80 blås! Så jävla kul och skön underbar helg med familjen och hundarna! Gjorde en video om hur det ser ut i stugan för det är inte som alla andra stugor som folk brukar ha...


Förlåt för att jag filmade snett men glömmer att hålla mobilen åt andra hållet! Så jaa, här ser ni ju att det är skog överallt! Har själv inte kollat på videon för känns lättare att bara ladda upp så ni vet om det är något asskummt där!

Imorgon är det tillbaka till min vardag och till gymmet, känns ju inte så kul men får bita ihop!

Nu ska jag kasta in två mackor i mikron och sen ligga framför tvn tills det är dags att sova, fin dag! Jag gillar utropstecken! JA!

Haha, hejrå!


linda

wooohahhahahaha bästa filmen..fan va nice ni verkar ha det..min påsk har varit urtrist..bläää..men glad för eran skull!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: