Hiiiildred

Nu har Hildred lämnat mig över helgen för att dra till Överkalix och umgås med Sarah och lite random Överkalix bor. :'( Ledsen jag blir...

Men jag har ju förstås också planer! Idag ska jag sova hos Oliver och imorgon på morgonen drar vi till Luleå över dagen kommer nog bli awesome! :) Och idag har väl glidigt på som vanligt och skolan flyter väl på någorlunda bra... 

På tal om annat så brann det på gamla tågstationen idag! Ouff, läskigt, fast i den stunden det brann var jag bara förbannad på grund av en raaaaaad anledningar men nu när jag tänker på det är det ju ganska läskigt. ;)


Min fina, fina flicka som jag kommer sakna såå mycket!

BYE!


hildred

boooooooooooriiiiiiiiiis du är så fin! älskar dig älsklings pigan :DDD<3333

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: