Att det ska vara svårt att blogga...

Bloggandet går ju åt helvete har försökt några gånger och har gjort videoinlägg och så här men hinner verkligen inte, känner att jag har mer att göra i mitt liv än att sitta framför en dator... Men just nu gör jag det fast det är min mors så kan inte ladda upp några videosar eller bilder, that sucks...

Ligger hemma hos mor och han ont i örat efter att ha dubblat min töjning från 4mm till 8mm på lite mer än 24h så det känns ganska mycket i mitt öra, men töjningen är assnygg och känner mig nöjd. Köpte den när jag var i Luleå med Oliver. Det blev så när jag hade sovit hos han från lördag till söndag så kom vi på att Matilda och Nicke skulle dit så fixade lite och hängde med dem på tåget och sov hemma hos Sofie och Skrället (fast Skrället var ju inte hemma) träffade som alltid massa trevliga människor som alltid då jag och Oliver drar ut på resor! Men har då hunnit köpa en töjning och beställt en jacka för ett tag sedan. 

Stannade i Luleå från söndag kväll till tisdag kväll och det var verkligen behövligt för klarade inte av att stanna längre i Gällivare. :)

Nu har jag börjat söka efter en ny epa och snart kommer jag nog inte behöva gå överallt mera! :)

Men min film verkar aldrig bli klar så ska sova ett tag nu men då har ni fått höra lite nytt! :)

hejdå


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: