nya planer

Jo, det var ju jag i förra inlägget. ;) *host* Stina och Julia *host*

Men vet ni? Glöm allt det jag sagt om alla dagar och det som äntligen skulle hända idag, not going to happend, at all. Nya planer blir det. Ska berätta allting då det är klart. Ger inga datum nu för orkar inte börja säga att det blir senare. Men snart tror jag det i alla fall blir!

Imorgon är det ingen skola men kommer ändå ha det jobbigt och tråkigt. Ska plugga till fysikprovet som jag missade i fredags eftersom jag for till Luleå, inte så roligt asså... Men ändå, får ju bestämma mina egna tider och så vidare så om man ska vara possitiv så. :)



Mitt liv är just nu ganska utspritt och måste komma ihåg väldigt mycket och hålla koll på allt samtidigt (ohja kontroll freak) men då sommarlovet börjar kommer allting vara iordning och jag kommer bara njuta av en underbar sommar.

You're voice reach me.

Mer jag kan berätta... Kommer säkert ta bilder på alla saker jag införskaffat imorgon så ska ni få se. ;) Ah, sen finns det inge mer för idag att berätta.

hejd¨å


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: