it's the time to live

Nu sitter jag här med datan i famnen som det flesta andra dagar. Känns deprimerande, vill bara köra min stjärna nu men i helvete att det inte går! Dessutom är far inte hemma så kan inte ens övningsköra... Prick 14 dagar till provet och jag ska kunna köra tills dess? Känns kört...

For facts så har mina skor kommit idag! Ett par skor jag beställde för 3-4 veckor sedan. Lite uselt att det kommit först nu men nåja, jag har ju faktiskt... 3 par andra skor jag kan använda, hehe. Men jaa, ska ha dem till avslutningen! ;)

Väntar just nu på att Stina ska höra av sig så vi kan hitta på något. Har varit inne allt för länge, men tror om hon inte hört av sig till 20.30 skiter jag i det och tar en lång dusch istället. ;) 


På tal om en ego bild. Jag tycker att jag laddar upp för mycket ego bilder? Vad tycker ni ska jag dra ner på det eller fortsätta? Kommentera!

hejdå nu hörde stina av sig!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: