random små saker

Ska berätta lite smått random saker...

1. Nu börjar ju våren komma och då tänker ju alla "Ja, nu ser man att det är vår för snön smälter och fåglarna kommer tillbaka och solen är uppe längre lalalalala." Men jag har hittat ett annat vårtecken som jag tror ingen har tänkt på och jag vet att Jossan kommer tänka "Den sög!" Hihi, men att nu börjar killar (och kanske även tjejer) dra på sig sina kepsar igen. Kom och tänka på det för ett tag sen... Så där har man ännu ett tecken på att våren börjar komma.

2. Hanna Bästa Didic fyller år idag! F15! WOHO! (många utropstecken) men ville säga grattis min underbara flicka, tack för att du finns och är så bäst!♥


3. Lösögonfrans-saken tror jag ska komma upp på måndag då jag får mina pengar, för måste köpa nya eftersom dem jag har nu är jätte slitna och det blir inte fint att visa... ;)

4. Över halva min garderob är fylld med olika saker nu så kanske slänger upp en bild... Eller gör nog det då den är full. 

5. Kolla i NSD på "Dagens fråga." Så får ni se två snygga b-rudar! (Jag och Jullan)

6. Försöker komma på mer att skriva men gör inte det så avrundar här.

bye


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: