hate or love? hmm

Jo, hejsan! För er som drar funderingen vad jag köpt så gick jag fram och tillbaks några varv och undrade vad jag skulle köpa... Det var mellan en knallröd toning eller en tröja. Seriöst var tvungen att fråga 3 personer innan jag bestämde mig, alla sa ju hårfärg så jag tog ju såklart tröjan! Hahaha, seriöst det var så! Men nog om det, det var inte det jag skulle blogga om.

Spelnördar; Jag tror det är något jag drar mig till. Asså så här "attraherar" mig. (Gud vad jag kunde fina ord!) Jo, men det är typ så har jag märkt. Fast själv hatar jag alla typer av spel utom möjligen kort, men jag orkar inte med något annat dels för att jag aldrig varit bra på sånt och dels för att jag inte förstår poängen. I guess att det är det där med att motsatser dras mot varandra, haha, seriöst, alla jag någonsin gillat har på något sätt varit nördar. NICE!



Långt inlägg men lite om mitt intressanta liv, sen skulle jag säga att om ett tag ska jag lägga upp en (*) steg om hur man sätter på lösögonfransar för känner att jag får den frågan ALLT för ofta, det är något som människor oftast frågar mig 1. Har du lösögonfransar? Svar; Ja.. 2. Aha, hur sätter man egentligen på sig dem för det blir alltid dåligt då jag gör det? Svar; Men... Jaa.. 

Brukar typ aldrig ha orken att förklara ordentligt men det kommer snart så håll koll! 

pussss gurka


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: