Måste skynda mig!

Orkade inte uppdatera igår för var fullt upp. Klev upp redan 11.00 och började direkt fixa mig och strax därefter for vi till stranden och chillade, jag hade inte så jätte kul eftersom jag inte tänkte bada när jag skulle shoppa på stan senare. Efter stranden dumpades jag på stan och jag och Sue Ellen shoppade i tre timmar, handlade inte upp alla pengar jag hade med mig...

Nu kommer lite bilder på allt jag köpte, så klart kommer jag inte ihåg priserna. ;)


Tröjan är från Stadium                  Linnet och byxorna är från Carlings


Örhängerna från Ur och penn och
kajalen från Make up store

Men nu har jag gjort upp ett litet schema för vad jag ska göra, måste nu skynda att fota ID kort till körkortet, köpa en ny röd hårinpackning, nagellack och aceton sen ta ut pengarna jag ska ha med till Göteborg (drar iväg på torsdag!)

När jag kommer hem ska jag städa rummet och senare ska jag nog umgås med Jossan, lovley!

puss&kram


melinda

åååh, jag vill också shoppa!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: